درباره نمایشگاه

 نمایشگاه مداِکس ۲۰۱۹ در یک نگاه

نمایشگاه مداِکس عبارتست است از یک فضای اقتصادی استثنایی یا یک موقعیت اقتصادی ویژه و خارق‌العاده که در آن عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با فعالیت‌های سازمان یافته و هماهنگ به مبادله کالاها، خدمات و اطلاعات اقدام کنند.
نمایشگاه مداِکس محل تلاقی بازدیدکنندگان وعرضه‌کنندگان کالا و خدمات و نقطه تلاقی و همسوسازی عرضه و تقاضاست. مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات و ماشین‌آلات خود را عرضه نمایند.
نمایشگاه مناسب‌ترین شرایط را برای انجام داد و ستد و یا برقراری ارتباط در آینده را مهیا نموده و هزینه جستجو جهت یافتن کالا و یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می دهد.
لذا اصلی‌ترین نکات حائز اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نقش ارتباطی و فضای رقابتی آن است.



صنعت مد

پیروی از مد و زیبایی‏‌خواهی و تنوع‌‏پسندی، ریشه در نهاد انسان دارد.
مد و مدگرایی پدیده‌ای است که کمابیش در میان همه‏‌ى اقشار جامعه وجود دارد. اما در این میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به «مد» اهمیت می‌دهند و «مدگرا» هستند. امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط‌جمعی و فناوری‌های جدید رایانه‌ای، ارتباطات گسترده‌ای با جوامع و فرهنگ‌های گوناگون یافته‌اند و موقعیت آن‌ها در شناخت و فهم ارزش‌ها، باورها و انتخاب هنجارهای مطلوب، پیچیده‌تر و مشکل‌تر شده است.
با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید و در عین پاسخگویی به نیازهای بشری درزمینهٔ پویایی، حقیقت‌جویی، زیباگرایی و کمال‌طلبی، می‌بایست به‌نحوی متقارن با تعلقات فرهنگی و هویتی به بهبود سلیقه در لباس، آرایش و سبک زندگی جامعه پرداخته شود.